چهارشنبه، بهمن ۰۶، ۱۳۸۹

هر چیزی که راست است و درست است و واقعیت دارد و حقیقت محض است را که نباید گفت جان من. می‌فهمی نازنین؟ بعضی چیزها را نباید به زبان آورد. اصلن یک چیزهایی همان صورت توهمی و دروغی و اشتباهشان قشنگ‌تر است. بگذار من در جهلم بمانم اما آن چیز خیالی درونم را نشکن. وقتی شکست، کارش با چینی بند زدن و هیچ چسب جادویی راه نمی‌افتد. حالا منم بعد از دو سال، که هنوز مجبورم با هر بار دیدنت، تکه‌ها را بگیرم و با دست کنار هم بگذارم. لبه‌هایش را جفت و جور کنم. موقت است اما تنها راهی است که بلدم تا لبم را گاز بگیرم و بودنمان را با لگد خراب نکنم

۸ نظر:

نگار گفت...

همين تنها كاري كه اين روزها از من بر مي آيد."لبم را گاز بگيرم و بودنمان را با لگد خراب نكنم"ودست و دلم برزد كه مبادا خراب شود!

نگار گفت...

همين تنها كاري كه اين روزها از من بر مي آيد."لبم را گاز بگيرم و بودنمان را با لگد خراب نكنم"ودست و دلم برزد كه مبادا خراب شود!

BIGfish گفت...

اوهوم. جهنم بعد از دانستن نگار، جهنم دانستن.

icarus گفت...

مردا معمولن یه چیزایی رو نمی فهمن نازنین!
حالا هزار بارم که بگن بهمون باز یادمون میره باس چی بگیم چی نگیم کی بگیم کجا بگیم

D:

تنها راهش اینه که هم ما(پسرا) یه مسایلی رو به عنوان _اجتناب ناپذیر_ در مورد دخترا قبول کنیم و هم دخترا در مورد ما
بد می گم؟

:)

آونگ گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
BIGfish گفت...

ز کجا معلوم که این نوشته خطاب به یکی از جنس شماست؟
بحث جنسیتی نیست نازنین. یک خطاب کلی است.

ایکار گفت...



راس می گیا
من چمدونستم

:)

icar گفت...

like " copy conforme

different languages
different appreciate