پنجشنبه، دی ۲۶، ۱۳۸۷

ولکام!

به گمانم باید خودم دست به کار شوم، یک وبلاگ برایشان درست می کنم و تحویلشان می دهم! به همین سادگی، به همین مسخرگی! خوب تا کی باید منتظر یک عده ماند تا بلکه روزی روزگاری هوس کنند و یک تفقدی هم به این وبلاگستان بکنند و من بینوا را هم از غریبی در بیاورند؟ یک سری آدم هایی که هم حرف برای زدن دارند وهم کل برای انداختن، فقط اینقدر سرشان را با لجن پاشی های دنیا گرم کرده اند که خودشان را یادشان رفته... پس دوستان گرامی، "ع" و "ف"، فقط کافیست اشاره کنید تا وبلاگتان را دودستی تقدیمتان کنم! برای نوشتن که زیرلفظی و پاگشا نمی خواهید که؟!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

dear my girl,wait. dar hal bala umadan hastim
ah cheghad in blogger kufte ! man nemidunam koja bayad esm bezaram! fatemeh

آونگ گفت...

هین فرزند! اون پایین، نام / ادرس اینترنتی رو انتخاب کن. بعدش اسمتو بزن. به بلاگر هم توهین نکن من به کلیه ی وابسته ها و متعلقات گوگل تعصب دارم.

ناشناس گفت...

mikhastam etela bedam ke bad az 123 rooz talash bi payan hn teflakie bande khoda, belakhare commentat baz shod... che ajab... ajab be jamalet!!!!!
khasti baraye man weblog dorost koni blogfaei jaei dorost kon, in blogger kolan kheili kufte...(ba tashakor az hemayat dooste aziz,F)
agha man weblog nevis nistam khob... balad nistam... hala to hey bezan too saram ke chera weblog nadario ina... be ghole maroof: hamines ke ha... mikhay bekha, nimikhay nakha!!!!!!

be omide didar mojadade ghesmate comment haye in weblog, bye bye!!!